Joo, tämä nyt tuli hiukka myöhäs mut salasana oli hukkunnu, jote en voinu kirjottaa aiemmin..

Eli mentii kaverin kaa kouvolaa kaheksan junal. Oli tosi kylmä, jote etittii jtn paikkaa, joka ois viel auki. Lopult me päädyttii Hesee. Siin vähä ennen kassaa me sit mietittii et mitä otetaa.

mä halusin teetä, mut en tienny mitä makuu siel on. mä kysyin kaverilt, mut sekää ei tienny.  niimpä mä sitte menin kassalle kysymää. en tietenkää aatellu tarkkaa mitä sanoin vaa möläytin vahingossa:"Mitä tee on?" Myyjä katto mua vähä aikaa (ilmeisest se yritti päättää oonko hullu vai kysyinkö iha huviksee..) Sitte se alko alko selittää:" Siis kupis on kuumaa vettä ja siihe liuotetaa teepussii...."

Mä vaa tuijotin iha ihmeissäni ja aattelin et kuinka tyhmänä se mua pitää. sain kuitenki kysyttyy et minkä makust se on (tavallist, minttu, vanilja....). Myyjä sano et iha tavallista. Mut ku mä olin vielki järkyttynny siit et se luuli etten tajunnuj a kaivo sen teepussin ja heilutti sitä mun naaman ees. Mä sit otin teetä ja mentii kaverin kaa pöytää istumaa.

Samaa aikaa ku mä olin sekoillu kassal, mun kaveri oli meinannu revetä aika pahast siin mun takana (mä en huomannu mtn). Ja heti ku päästii istuu nii me molemmat revettii. Me istuttii siel aika kauan ja naurettii melkein koko aja.

Sitte me saatii neronleimaus lähtä mäkkärii. Me käveltii toiselle puolelle kaupunkii, mut mäkkäri oliki kiinni.. (no, mistäs me se oltais voitu tietää..) Loppujen lopuks me mentii jäähallillem, jos oli rockkonsertti. Ku me tultii sisää, Negative oli jo alkannu soittaa. Mä en kylläkää tykkää sen tyylisest musast, mut menihä sekii. 2 muuta kaverii tuli meiän luo ja me lähettii takas hesee. Siel me vihdoin syötii iha ateriat..

Puol kahelttoist lähettii pesäpallostadionille, jos oli ilotulitus. Eka vissii kaupunginjohtaja selitti jtn kuntaliitoksesta, mitä mä en kuullu paljookaa. Se puhe loppu kyl liian aikasin ja meiän piti oottaa 5 minuuttii et ois keskiyö. Kyl se kannatti, oli se iha hieno ilotulitus. ja kestiki aika kauan (8 minsaa).